محتوای آموزشی, مقلات اسپاتیفای

روش حذف اکانت اسپاتیفای

نحوه حذف اکانت اسپاتیفای

نحوه دیلیت اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای (Spotify) یکی از بهترین برنامه‌های پخش آنلاین موسیقی است که با ایجاد اکانت کاربری در آن به راحتی می‌توانید به میلیون‌ها موزیک و پادکست گوش دهید. با این حال، در برخی شرایط ممکن است بخواهید به دنبال حذف اکانت اسپاتیفای خود باشید و اشتراکتان را در اسپاتیفای لغو کنید.

به همین دلیل، ما در این مقاله از بلواکانت قصد داریم مراحل دیلیت اکانت اسپاتیفای را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم.

نکات مهمی که قبل از دیلیت اکانت اسپاتیفای باید بدانید

قبل از این که به آموزش حذف اکانت اسپاتیفای بپردازیم؛ بهتر است ابتدا با عواقب این کار آشنا شوید:

  • اولین نکته قابل توجه این است که با دیلیت اکانت اسپاتیفای خود، تمامی اطلاعات حساب کاربری شما از بین می‌روند. این اطلاعات شامل آهنگ‌های ذخیره شده، لیست خوانندگان مورد علاقه، پلی لیست انتخابی، لایک‌ها و دنبال کنندگان شما نیز می‌شود.
  • علاوه بر این، افرادی که با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم به نسخه کامل spotify دسترسی دارند؛ نمی‌توانند اکانت خود را حذف کنند. این افراد ابتدا باید اشتراک پریمیوم خود را لغو کنند و اکانت خود را به نسخه اولیه و رایگان تبدیل کنند.
  • نکته آخر این که برای دیلیت اکانت اسپاتیفای خود، تنها بایستی از مرورگر وب در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود استفاده کنید. حساب شما از طریق برنامه Spotify قابل حذف نیست.

مراحل حذف اکانت اسپاتیفای

مراحل حذف اکانت spotify تنها در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. در ادامه مطلب، در شش مرحله زیر متوجه می‌شویم چگونه اکانت اسپاتیفای را حذف کنیم:

  1. وب‌سایت Spotify را در مرورگر وب خود در تلفن همراه یا دسکتاپ باز کنید. وارد اکانت خود شوید.
  2. در بالای صفحه بر روی گزینه Support کلیک کنید.
  3. در بخش Account help، تب Account settings را انتخاب کنید.
  4. روی گزینه Closing your account and deleting your data کلیک کنید.
  5. در صفحه باز شده، اگر اکانت پریمیوم ندارید بر روی گزینه Close your account and delete your data در زیر عنوان Don’t have Premium کلیک کنید.
  6. در مرحله آخر، روی گزینه Close my account and delete my data کلیک کنید تا فرآیند حذف اکانت کاربری شما شروع شود.

با وجود این که فرآیند حذف اکانت در اسپاتیفای بسیار سریع انجام می‌شود؛ اما Spotify بعد از انجام مراحل دیلیت اکانت، با ارسال یک لینک به آدرس ایمیل شما که به اکانتتان متصل است؛ تا یک هفته قبل از حذف دائمی حسابتان به شما زمان می‌دهد تا از حذف اکانت خود صرف‌نظر کنید. این یعنی از نظر فنی، حذف اکانت شما در اسپاتیفای به دلیل دوره انتظار، هفت روز طول می‌کشد. در این مدت انتظار، شما می‌توانید از لینک ارسالی برای بازیابی حساب خود استفاده کنید. در غیر این صورت، پس از هفت روز، فرآیند حذف اطلاعات حساب شما شروع می‌شود. در این زمان دیگر نمی‌توانید حساب خود را دوباره فعال کنید و باید حساب اسپاتیفای با نام کاربری جدیدی ایجاد کنید.

جمع‌بندی

همان‌طور که با خواندن این مقاله متوجه شدید، حذف اکانت اسپاتیفای مراحل ساده‌ای دارد. با این حال، اگر بعد از دیلیت اکانت اسپاتیفای خود، نیاز به فعالسازی مجدد آن را دارید؛ به راحتی می‌توانید درخواست سرویس فعالسازی پریمیوم را از طریق وب‌سایت بلواکانت ثبت کنید. تا کارشناسان ما، اکانت پریمیوم اسپاتیفای شما را در کمترین زمان با بهترین ریجن و گارانتی معتبر فعالسازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *